Штучний інтелект на службі японського народу

Електронні відповіді замість паперових – це добре, але якісна відповідь, написана без людини, – ще краще. Японський уряд випробує систему штучного інтелекту (ШI), щоб допомогти держслужбовцям надавати своєчасні відповіді на запити, що надсилаються до представників влади громадянами.

Технологія допоможе підготувати офіційні відповіді шляхом підбирання й комбінування попередніх думок урядовців щодо тих чи інших питань. Для цього уряд завантажить у систему усі протоколи засідань парламенту за останні 5 років, і лише потім ШІ зможе показати перші результати.

Загалом, японський уряд розпочав планово використовувати штучний інтелект та робототехніку для надання державних послуг. “Суспільство 5.0” – саме так називається план, згідно з яким уряд збирається вирішувати такі проблеми як старіння, повільне зростання продуктивності праці та підвищення добробуту людей.

Окрім того, Міністерство охорони здоров’я Японії виділить $3.7 мільйонів, щоб випробувати штучний інтелект для винайдення нових ліків.

Джерело: https://govinsider.asia/innovation/japan-trials-ai-for-parliament-use/

Поділитися сторінкою в соціальних мережах

Інші матеріали проекту